Göteborg?

Tobbe och jag börjar bli riktigt seriösa på att flytta till Göteborg.
Det jobbiga med det är hur man ska göra med huset, kommer kännas sorgligt att sälja sitt första hus liksom:S gillar ju huset... och vi har gjort så fint här hemma, älskar mina tapeter och golv som vi valt...
Och det andra är ju alla vänner, men de kommer man ju ha kvar fast träffa mer sällan då.
Sen det tredje var ju att lämna min familj så långt bort... men känns inte som att jag har en familj längre sen Henrik gick bort. Jag har liksom en mamma där, en pappa där, den andra pappan där, och lillebror där, och lillasyster där, de är utspridda överallt, och de funkar inte ihop. Så det är inte direkt någon famlij:( saknar min familj faktiskt...
Så vi kan lika gärna börja om från början jag och Tobbe i Göteborg!
Men det tar nog ett bra tag innan det blir av kan jag tänka mig, men vi ska börja samla lite information om vissa saker:)



Kommentarer
Mia -Livet i Göteborg

FLYTTA HIT:D Passa på o flytta runt o pröva olika saker innan det är dags att stadga sig:) Skogen finns ju alltid kvar :) Plus att jag finns här ;) Jag behöver lite mer vänner här! <3 Flytt flytt :D

2010-08-08 @ 21:16:31
URL: http://mariagraaf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0