halsont

Jag har jätte ont i halsen:( Jag blev ju jätte sjuk på semstern efter vi kom hem från rhodos, och blev frisk till den sista helgen på semestern, men sen när jag började jobba så hade jag ont i halsen varje morgon, ända till nu, har alltså haft ont i halsen i 2 veckor nu. Och idag gjorde det jätte ont i halsen, gör typ ont i luftrören. Har fått massa slem som sitter fast också, och när jag väl hostar upp det så smakar det jätte illa i munnen. haha, sorry att berätta det äckliga för er^^ men ska nog ringa till sjukhuset imorgon och förhoppningsvis få en tid på onsdag. Måste kolla upp halsen.

Dålig var jag på att uppdatera idag också, ber om ursäkt för det...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0