korthårig

Har tagit ur löshåret nu, tog typ 2 timmar och jag kände paniken krypa fram, vissa satt som smäck och jag blev helt galen! haha. men nu är det ur, och usch, även om denna metod sliter minst av alla löshårsmetoder så sliter det faktiskt på håret, känner mig jätte tunnhårig och korthårig, men bara till på onsdag! då jag får nytt långt hår:D
Sitter nu med färg i botten, och efter jag sköljt och blåst håret åker jag till lena så får hon sätta på folieslingor. visar er resultatet då:)

Igår uppdaterade jag ingenting, man ska inte känna sig tvungen tycker jag, jag uppdaterar när jag vill:)

Det var ju svartåloppet, sen åt vi god mat och festade loss hemma hos mina svärföräldrar, och sen drog vi ut till folkets hus på pubkväll, det var jätte kul:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0