Nyduschad

Har precis duschat, och jag mår mycket bättre idag, har ingen feber längre och inte lika ont i halsen, så ska försöka jobba imorgon. Har en kund halv 5 som ska klippas och slingas, och jag bara kan inte avboka den tiden, han ska på dop på lördag och har väntat jätte länge för att få håret fixat, och avbokar jag tiden nu så hinner han inte bli fin till dopet, så han är viktigast imorgon:)

Ska åka ner och handla nu, har nästan ingenting hemma.
Och så måste jag köpa en brun-utan-sol spray, känns som om brännan försvinner allt fortare nu, och solarium vägrar jag! Vill inte utsätta huden det, livsfarligt juh!!
Får se vilken jag hittar, har ju en favorit som tog slut för längesen, och jag hittar inte var man kan köpa den... så det får väl bli nån B-BUS som säljs på Maxi^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0