Sjuk

Usch va sjuk jag är! Igår när jag skulle gå och lägga mig började febern krypa fram. Och har spenderat en hel vaken natt med att ligga och skaka och frysa. Hade ont i hela kroppen och svårt att andas med halssmärtan och slemmet som täpper till.
Ringde till vårdcentralen och fick en telefontid kvart över 1 idag, så då ringer de så jag förhoppningsvis får komma in idag och kolla upp mig. Mamma tror att jag måste käka pencillin.
Så jag har jätte tråkigt nu, ont i hela ryggen, är jätte hungrig men har ingen ork att fixa nåt att äta.



Kommentarer
Madde

Stackare :( krya på dig!

2010-08-03 @ 12:19:35
URL: http://maddeloo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0