Full rulle

Nu är det ganska mycket på jobbet. Och det är skönt, men ändå fick jag lite panik när jag såg hur det ser ut imorgon:( jobbar 9-16 och jag ska klippa 10 kunder. Såna dagar vill jag bara SPY!
Vet inte riktigt varför jag känner så när det bara är fullproppat med klippningar. Kan vara att dagen blir att kännas så hiiimla lång. Jag räknar ner liksom, en klippning tar ungefär en halvtimme/trekvart, det är ganska lång tid! Men när den kunden är gjord tänker jag: okej, bara 14 kunder kvar tills jag slutar.
Känns som ett evighetsjobb, att det aldrig tar slut^^
Men men, alla jobb har sina baksidor;)
Imorgon åker Tobbe på kryssning också:( kommer sakna honom!


Kommentarer
Erika - VIKTKAMPEN

Hej, nej tack :) Bor du i närheten av KArlstad? =) de gör ja =)

2010-12-02 @ 21:13:43
URL: http://junigirl.blogg.se/
Erika - VIKTKAMPEN

Okej se där. Ja finns på chatten i bloggen =)

2010-12-02 @ 21:20:22
URL: http://junigirl.blogg.se/
Bäcka

Hej:)

Jag tänkte bara höra om du jobbar varje dag?

För jag skulle faktiskt vilja träffa dig och prata lite om vad jag ska göra med mitt hår & då kanske de är lättare att ses än att ta det här?

Jag vet ungefär vad jag vill men vill ändå ha ngt lätt att fixa eftersom jag ska ha barn och då kan ja ju inte stå vid spegeln för att fixa håret som nu för de tar typ 1 timme:/

Kram

2010-12-02 @ 21:23:21
URL: http://beecka.webblogg.se/
Bäcka

Hej:)

Jag tänkte bara höra om du jobbar varje dag?

För jag skulle faktiskt vilja träffa dig och prata lite om vad jag ska göra med mitt hår & då kanske de är lättare att ses än att ta det här?

Jag vet ungefär vad jag vill men vill ändå ha ngt lätt att fixa eftersom jag ska ha barn och då kan ja ju inte stå vid spegeln för att fixa håret som nu för de tar typ 1 timme:/

Kram

2010-12-02 @ 21:23:33
URL: http://beecka.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0