Varit i Karlstad

Idag var jag och Lena in till karlstad, vi handlade lite julklappar, tråkigt bara att det knappt går att hitta något i karlstad, känns som om de har jätte dåligt utbud nu när jag är van mariebergs köpcentrum i örebro.
Vi var in till tatueraren också, så nu har jag lämnat in bild och beskrivit lite för dem, och fått ett pris. För bara konturerna som de ska göra nästa helg, kommer det kosta ca 2000-3000:-, skuggorna landar kanske från 1500:- beroende på hur mycket vi ska ta. Är jätte nervös! Han sa att det är ett jätte känsligt område, att det kommer göra ont. Och så frågade han om jag är beredd på att klä av mig:S Jaaa... vad ska man annars göra? haha.
Kommer vara jätte nervös!
Tänkte lägga upp bild senare på vilken tatuering jag fått inspiration av, för jag ritade ju min egna, och den får ni se när den är klar;)
Var med i min tävling också HÖRRRNI!


Kommentarer
JOSEFINE THYBERG

jag känner inte heller att jag hittar så mycket i karlstad.. ska till stockholm och köpa julklappar istället :)

2010-12-01 @ 19:34:54
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/
Ida

Fin header :D

2010-12-01 @ 20:02:42
URL: http://ipeterson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0