Vinnaren!



Vinnaren finns HÄR!!



Kommentarer
Mikaela - livet med 2 psykiska sjukdomar.

Vilken fin blogg du har, söt är du också. :) Fixar du din bloggdesign själv? :) Jag ska också bli frisör :), börjar min utbildning i januari. :)

2010-12-19 @ 23:07:26
URL: http://meeela.blogg.se/
Mikaela - livet med 2 psykiska sjukdomar.

sv: Okej :) vad duktig du är :) du skulle gärna få göra en åt mig någon gång om du har lust. Måste bara fixa nya bilder först isf, hihi.



Ja jag ser fram emot att få lära om hårförlängnigar :) fast jag ser fram emot allt egentligen, tycker att det ska bli jättekul! :) Jaa jag funderar faktiskt på det :) du då? Har du eget eller jobbar du på en annan salong? :)

2010-12-20 @ 00:22:14
URL: http://meeela.blogg.se/
Anna. L

OJ upptäckte först nu att jag vunnit:) Va kul. Mailar min adress till dig:

2010-12-28 @ 07:31:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0