Frukost


Här är jag och min kissemiss Nacho, tihi. Har precis käkat frukost, och han försöker sno messmöret som står på bordet hela tiden;) Jobbigt det är med frukost, jag hatar bröd! Är så himla trött på det, man äter det ju liksom varje dag! Men jag måste tvinga i mig det, för det är inte så trevligt när man står och klipper kunder och så kurrar magen i öronen på dem hela tiden. Och inte har jag tid att laga nån annan frukost, som gröt eller något, och att bara äta fil så blir jag inte mätt, inte nog länge, äter frukost kl 8 och lunchen är inte förrän kl 1. Och när det är mycket på jobbet så hinner man inte alltid ta något mellanmål, snacka om att man hinner bli hungrig då. Och det värsta är väl mitt blodsocker, jag har problem med blodsockret, när jag blir hungrig så sjunker det i bott, och jag blir skakig i hela kroppen, och får jag inte i mig socker så kan jag svimma, som tur är har jag inte riktigt varit med om det ännu. Nåja. Ska släppa ut hunden nu så hon får kissa. Vi hörs ikväll efter jobbet.



Kommentarer
Mia -Livet i Göteborg

Gröt tar inte lång tid o laga! 2min i mikron så är det klart!!:)

2010-02-11 @ 09:39:20
URL: http://mariagraaf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0