träningsvärk

God morgon!
Oj vilken träningsvärk jag har, i hela kroppen, jag och lena körde bodypump igår på gymmet, det var jätte kul men jobbigt. Och mina axlar pallade inte riktigt men... Nästa vecka ska vi nog prova Challenge, då ska man vara två och två och göra övningar i olika stationer, då får man peppa varandra.

Jag sydde klart klänningen igår, men min kameras batteri tog slut, så bilder kommer in ikväll. Men jag tror inte jag vågar ha klänningen på imorgon på festen, det var det som var idén, men det finns lite trosskymtsvarning på klänningen, hehe.

Måste fortsätta sminka mig nu, äta frulle och sedan åka till jobbet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0