Knappt några kunder

idag har jag jobbat 9 till 18, och jag har bara haft 5 kunder på hela dagen, så det har varit en lång och trög dag. Folk märker väl nu hur mycket jul och nyår har kostat, hihi. Men imorgon är jag nästan fullbokad.

Jag och Tobbe planerar för att resa till Thailand i en månad, men vet inte vilken månad vi ska åka i ännu, November eller nästa januari, det är ju bra långt kvar, men jag måste ha nåt att se fram emot för att stå ut med livet^^ nej det gör jag ändå men det är alltid kul att ha ett mål. Så i sommar blir det nog bara 2 veckor semester för min del, hur ska jag klara av det? Nåja, det får gå...



Kommentarer
Alexandra

Ni borde åka i januari, det är väl typ i november som regnperioden börjar sluta, eller hur man ska säga! Men i januari är det väl garanterat fint väder =D



Vill också åka till Thailand :)

2010-01-08 @ 15:30:04
URL: http://peeachy.blogg.se/
Alexandra

Aha :) Jo det gör väl kanske inget. Hmm, får kolla upp priserna isf. Vore himla kul att resa med er :) Men ska ev till Skottland i sommar + att nästa vår har jag lovat att ta med Fanny till turkiet eftersom hon blir 16 det året :) Men ska kolla upp =D

2010-01-08 @ 19:28:22
URL: http://peeachy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0