festade lite igår

Det blev lite fest igår, med en kille som heter Jimmy, och Kim var med ett tag också, men han skulle upp och jobba idag.
Vi var först hemma hos Jimmy, och sen tänkte vi dra in till Örebro, men med bussen skulle vi vara framme kvart över 1 på natten, lite sent, så vi drog till statt i Karlskoga istället, och det var faktiskt lite drag på en onsdag där i lilla Karlskogahålan, haha.
På vägen hem sen blev Tobbe lite väl runt på fötterna, jag försökte skjutsa honom på cykeln men det slutade med skrapsår:( det tog 1 timme och 20 minuter att gå 3 kilometer, det gick inte fort inte^^

tog lite fina pussbilder igår:)




Kommentarer
Anonym

hej. har redan komenterat det här men ja vet in om min komentar sparade så ja skriver igen.



ja vill rakpermanenta mitt hår men ja har blondt hår och många säger att det sliter jätte mycket på håret då, gör det de?

och sen undrar ja om du vet någon bra salong som rakpermanentar hår som ligger i närheten av örebro?

snälla svara :D

2010-07-15 @ 18:42:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0