Hur ser Kissie ut egentligen?

I Kissies blogg får man ju uppfattningen av att hon är jätte vacker, hon är säkert inte ful, men hon är inte så fin som man får se i bloggen. Jag visste att hon retuscherade bilderna, men så här mycket trodde jag inte! Kolla på dessa bilder! Vad tycker ni, är hon fin IRL?



Bilden ovan till vänster är hur hon ser ut på riktigt, och till höger har hon gjort om, det jag kan se att hon gjort är:
- smalare armar
- mer solbrun
- större hår
- höjt ögonbrynen
- mer ögonfransar
- tagit bort acnen
- tagit bort prickar

Kan nån se nåt mer??

Tycker det är löjligt att hon måste retuschera så mycket, haha^^



Kommentarer
Anonym

men hon retuscherar ju för att provocera.

2010-07-13 @ 11:47:05
Emma StarLeaf

klart hon gör det för att provocera, men va kul är det, folk ser henne på hennes blogg, tycker hon ser fin ut, och när man ser henne i verkligheten så tänker man: faaan va ful hon är i verkligheten!

Jag skulle inte vilja ha det så, men hon får skylla sig själv^^

tycker det är löljigt bara

2010-07-13 @ 12:51:47
URL: http://emmastarleaf.blogg.se/
Frida

Haha! vore kul att se henne i verkligheten.

2010-07-16 @ 00:31:14
URL: http://fridastarleaf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0