söta tobbe

Har glömt berätta vad min söta pojkvän gjort åt mig:-) tobbe hatar ju att shoppa med mig, haha. Men i fredags gick han igeom hela mariebergs köpcentrum för att hitta en bikini åt mig. Men tyvärr hittade han ingen snygg, sen på kvällen satt han i över en timme på internet och letade, så fick jag min överraskning, han hade hittat en fin bikini för 400 kr. Men jag kände att jag inte har råd, så då ville han köpa den åt mig:-) jätte gulligt av honom, men jag tackade nej, har jättesvårt att ta emot pengar, får så dåligt samvete. Så nu får jag skylla mig själv att jag inte fick en fin bikini;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0