Tillbaka

Hej, ska försöka komma igång med bloggandet igen... Jag måste komma igång med mitt liv igen. Så idag jobbade jag, och det funkade väl, men det var väldigt jobbigt, att vara falsk tar verkligen på krafterna, för i mitt yrke måste man ju verkligen lägga sina problem åt sidan och bara vara glad och trevlig mot kunderna. Så jag är nog inte världens roligaste frisör just nu, jag står mest och är i min egna värld, jag orkar verkligen inte prata! Och att vara glad känns bara fel, men det får ta den tid det tar...

Vi får se om det blir liseberg på freda, om det spöregnar har då inte jag nån lust att åka flera timmar i bil och sen vara ute och frysa och bli blöt en hel dag. Nej fy, vädret är verkligen viktigt för hur jag mår.  Men vi får hoppas det blir fint, och även om det inte blir liseberg så är jag ledig torsda och freda, och det kan vara skönt, att börja lite försiktigt med jobbandet...



Kommentarer
♥Claaaudia ♥

Jätte fin blogg!

Ska vi följa varandra via bloglovin?

2010-06-07 @ 21:23:44
URL: http://claaaudias.blogg.se/
Mia -Livet i Göteborg

Åh Emma du är så vacker <3 Ta det lugnt så du inte börjar jobba för mkt för tidigt!

Nej åk ngn annan gång när jag är i Gbg:) (Jag ska te skogen nu i helgen)

Ja fyfan, begravningar är så vidriga!:S

2010-06-07 @ 21:59:19
URL: http://mariagraaf.blogg.se/
gabriella,

fin du var på kortet! :)

2010-06-07 @ 22:19:47
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0