Vart tog festen vägen buddies??

Jag är såå festsugen, har varit det ett bra tag nu, det är så kul att klä upp sig och göra sig fin, och sedan träffa massa folk. Men det är dåligt med fester inom min kompiskrets nu, vilket är synd, vad har det blivit med er?! Haha, jag vill festa och ha kul nu när jag är ung, innan det är försent! Det är ju midsommar nästa fredag, då blir ni tvugna att festa med mig;) moahaha. Vet inte riktigt vad jag ska göra ännu men, det lutar åt att gå hem till Bonne.
För ett år sen och bakåt festade vi nästan varje helg kändes det som, jag saknar dem tiderna... sitta hemma på helgerna ska jag göra när jag skaffar familj, inte nu! Skärpning!;)

I Rhodos ska jag vara full dygnet runt^^ Iallafall lullig:)



Kommentarer
Mia -Livet i Göteborg

Du är så fin :)

2010-06-19 @ 20:18:04
URL: http://mariagraaf.blogg.se/
Ida

Vi får gå ut du o jag gumman:)

2010-06-20 @ 13:04:36
Alexandra

Du får styra fest under sommaren så kan jag komma! :D En såndär mys/fest helg som vi hade sist :)

2010-06-20 @ 23:19:54
URL: http://peeachy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0