Voddler

Nu ska jag gå och lägga mig med datorn bredvid, har ju skaffat voddler för en vecka sen och jag kollar på ett avsnitt varje kväll av "paranormal files", det är skit bra! Ska kolla på avsnitt 6 nu, kan berätta lite om avsnitt 5 som jag kollade på igår. Då handlade det om en tjej, minns inte vilket land hon bodde i, men sedan hon kunde minnas har hon haft minnen från ett annat liv, det första minnet hon hade var när hon stod vid en sjö i Irland och väntade på en båt. Sen kom det mer minnen, hon mindes att hon hette Maria och hade 5 barn. Och att Maria dog vid 35 årsåldern runt 1930/40. Sen ritade hon en karta vart hon hade bott i Irland, hon ritade olika vägar, olika ställen, vad det fanns där och sånt. Sen när hon blev äldre tänkte hon att nu måste hon ta tag i det, så hon gick in till ett bibliotek och tog fram en gammal karta av Irland, och tillslut hittade hon stället på kartan som hon hade ritat av! Vägarna stämde precis, så hon åkte dit, och forskade lite, och joda, mamman till dem 5 barnen hette Maria och dog vid 35 årsåldern, hon träffade barnen som nu var runt 80 år gamla. Först var dem lite skeptiska men när dem frågade henne frågor som bara dem och Maria visste om, och hon kunde svara rätt på frågorna, så förstod dem att det var Maria som fötts åter. I en ny kropp.

Jag tror verkligen på det, att man föds på nytt och får ett nytt liv.

God natt



Kommentarer
Alexandra

Ja, det är jag övertygad om. Så himla spännande med "tidigare liv" :) Vi ska jobba mer med det till hösten. :)

2010-06-10 @ 00:52:23
URL: http://peeachy.blogg.se/
Mia -Livet i Göteborg

Det tror jag också:) Var det en verklig händelse?:O

2010-06-10 @ 11:05:58
URL: http://mariagraaf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0