Läsvärd bok, jätte rolig!

Läste en bok idag på jobbet, så bra! haha, den heter "Varför män bara kan göra en sak i taget och kvinnor aldrig slutar prata" och här är en beskrivning:
Kvinnor och män är olika. I stort sett det enda de har gemensamt är att de tillhör samma ras. De lever i olika världar, med olika värderingar och efter helt olika regler.
Här avslöjas tänkvärda sanningar om kvinnor och män. Boken tillägnas alla som någon gång slitit sitt hår i förtvivlan medan de vädjat till sin man, fru, sambo, särbo, pojkvän eller flickvän: "Men varför fattar du inte vad jag menar?"
Verkligen läsvärd, skratta nästan ihjäl mig, stämmer så bra på mig och Tobbe, ni måste läsa den!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0