Död hund

Vi satt i solen ett tag, sen blev vi hungriga. Men vi hade ju druckit igår så vi cyklade ner till centrum och handlade. På vägen dit hoppade min kedja av vid en viadukt, medan Tobbe fixade kedjan kikade jag över räcket, och där nere mellan rälsen... ligger en hund död:( Tobbe trodde det var en räv men den var mycket större än en räv och hade inte alls samma päls som en räv. Och det äckliga var att huvudet var borta:( Usch, var jag tvungen att hitta den?? Tänkte på den hela tiden, och tyckte så synd om den och om ägaren...

Gjorde köttfärssoppa idag, till mig, Tobbe gjorde pannkakor till sig själv, så går det när man inte är överens^^ Och nu har jag typ soppa i en hel vecka, blev lite mycket, men gud så gott det är, jag äter typ ihjäl mig på soppan, har redan ätit 3 tallrikar^^

Ikväll kommer väl Kim tror ja, kanske ska kika på baksmällan också, och bara ta det lugnt. Imorgon ska vi åka in till storfors och hälsa på Madde och Erik, dem har ju köpt en dalmatinervalp och den måste vi ju se innan han blir för stor^^



Kommentarer
Madde

Nej men fy va hemskt!!! :(

2010-05-15 @ 22:51:51
URL: http://maddeloo.blogg.se/
Madde

Ja ses imöra! :D

2010-05-15 @ 22:52:28
URL: http://maddeloo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0