Drar till örebro

Hej, hemkommen från body pumpen. Känner mig helt slö i musklerna, haha. ska duscha nu och käka, sen åker jag in till örebro, tar det idag istället, för jag fick inte med m ig Tobbe så då kan jag lika gärna åka själv idag.
Ska köpa tyger, kolla efter nya arbetsskor, och gå in till telekiosken, sen hittar jag säkert på nåt mer att göra, bara jag inte handlar, banne mig om jag handlar nåt mer! haha, ont om cash denna månad... Fast tro inte att jag slösar och är shoppingberoende, för min bugdet för bara mig är 4000 (ibland 3000) varje månad, och då betalar jag alla mina räkningar med dem pengarna också, och jag håller jämt den gränsen, så det är ju bra:)
Nåja, måste duscha nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0