Festen

Har ju inte lagt upp bilder från festen i fredas ännu. Inte haft tid, så jag ägnar väl lite tid till det nu da^^
Det var en rolig kväll, lena och mikaela hämtade upp mig här hemma, sen gjorde dem sig iordning hos lena. petra kom sen och hämtade oss och vi drog vidare till bonne. Började med att grilla, var jätte gott, Tobbe lyckades för typ första gången^^ Sen fick dem i mig i badtunnan! Tänkte inte bada först men det var faktiskt skönt när man väl kom i, 39 grader varmt;)
Sen på slutet spårade det ur, så jobbigt när det blir så... fick ringa polisen och grejer... men sen skjutsade Johan hem oss, tack så mycket:D
Lite bilder:






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0