Fixa bilen imöra

Imorgon kl 8 ska jag lämna in bilen på verkstan, ska tigga lite skjuts hem av Lena tänkte jag;)

Nu är jag ledig till måndag, gud va skönt:) Hoppas bara vädret blir bra, i expressen igår stod det ju att det skulle vara 20 grader och sol på sönda och månda, i karlskogatidningen stod det att det skulle spöregna:S vem ska man tro på??

Har ju haft i clipshåret ett tag nu, sugen man blir på att sätta i med keratinvax^^ men jag måste hålla mig och se hur långt hår jag kan spara...



Kommentarer
Bloggarmaja

söt bild!

2010-05-11 @ 22:42:52
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Fanny ''Osoet''

Gjorde en keratinvaxförlängning, blev inte så jättenöjd så jag råder dig att fortsätta med clips. Är obekvämt att sova med fläta varje natt och att alltid behöva torka håret med hårtork efter tvätt men det jobbigaste är att det kliar så otroligt mycket. Ha det bra :)

2010-05-12 @ 10:03:29
URL: http://osoet.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0