God morgon

Påläggen var gammal, så då kunde jag inte käka någon macka, så jag fick ta en avokado istället till frukost nu, men det gör inget, har nästan blivit beroende av avokado, den blir bara godare och godare för varje gång jag äter den, mumma i bött!

Och arg är jag för att min mobil inte har kommit, kommer den inte idag då måste jag ringa imorgon och se vad som har hänt, skulle ju få den förra onsdagen eller torsdagen juh.

Ikväll blir det bodybalance och imorgon blir det bodypump, skönt, förra veckan blev det ju ingen träning.



Kommentarer
S A N N A

SV: haha okej! :) Kollar på The good wife :P

Är allt bra med dej? :)

2010-05-04 @ 21:48:35
URL: http://sannaakarin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0