Dopet

Så är det en ny vecka och nya tag da!
Skulle ha bloggat mer i helgen än vad det blev av, tänkte lägga upp min outfit från dopet, var jätte fin:) Hade en tajt kjol som går upp strax under brösten, en vit topp under den da, ett midjeskärp, högklackat och min nya pälsväst:) Kände mig lite väl uppklädd men jag måste ta steget att använda min pälsväst någon gång, annars kommer jag aldrig våga ha den och då kommer den bara ligga:(
Jag har jätte svårt att sätta på mig lite annorlunda kläder (annorlunda här hemma "på landet", i storstan är det nog inget annorlunda) för jag gillar inte uppmärksamheten så mycket, jag gillar dold uppmärksamhet:) Då menar jag att jag gillar uppmärksamhet när jag inte vet om det, inte att alla ska kolla på mig, eller att alla ska höra mig, det har jag svårt för:S
Iallafall, jag hann aldrig ta kort på outfiten, men jag kanske sätter på mig den nån mer gång och då får ni se:)

Sen blev det lite fest hemma hos Erika, vi förflyttade oss från köket till vardagsrummet, och jag satte mig i en liten puff, och sen vaknade jag halv 7 på söndagsmorgonen av att det var mörkt och att alla låg ovh sov, haha. Så då gjorde jag mig iordning och gick och lade mig, antingen var jag för trött eller för full, när det blir så där så kan jag inte skilja på vad som är vad haha^^ Men roligt hade vi.

Här kommer lite bilder från dopet:

föräldrarna är Adde och Erika till vänster:


Tobbe, en stolt morbror:)



Kommentarer
simone

vilka charmiga foton :D

2010-10-12 @ 12:16:29
URL: http://fattybom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0