God kväll på er

Nu är jag mätt och belåten, vi provade att äta på en nyöppnad pizzeria i Degerfors, ganska nyöppnad iallafall;) Och det var jätte gott:)

Imorgon är det min lediga dag också, funderar på att ta ett rejält städtag, städa hela huset, behövs verkligen.

Vad jag skulle göra på freda var att jag kanske skulle tatuera mig, en vän hade en tid bokat där, (finns inga tider förrän i januari annars) men han skulle avboka, så jag hörde om de kunde hinna med min egen ritade tatuering som finns i ett inlägg längre ner. Men den skulle ta 6 timmar och det var bara bokat 4, så då får jag fortsätta med den i januari, och det går ju inte för jag ska ju sola i thailand i januari! Så jag väntar lite:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0