Tänkte köpa TV

Vi har kommit hem från Örebro och precis ställt in potatisgratängen i ugnen.
Vi åkte dit för att köpa en ny Tv, vi har ju 40 tum i vardagsrummet, och tänkte skaffa en till sovrummet, så då tänkte vi köpa en 50 tum och ha i vardagsrummet och flytta den gamla till sovrummet. Men jag vågar inte^^ Tv:n som vi har nu är så himla bra, har aldrig sett en tv som har bättre bild än våran, och jag vågar inte riskera att byta ner mig:S Så vi struntade i det helt enkelt, vi är inte i så stort behov av att ha tv i sovrummet.
Men istället köpte vi med Playstations nya konsol, Playstation Move! Det är precis som Wii, och så köpte vi ett sportspel också, så det ska vi spela ikväll, kommer bli jätte kul, Wiis spel är ju roliga så det är jätte bra att det har kommit till playstation nu:D



Kommentarer
gabriella,

sv: jag ska vara bort i 2 veckor, :) ska bli så underbart!

2010-10-23 @ 18:04:19
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0