Debatt

Var det nån mer än jag som kollade på Debatt igår där Jockiboi och Nemo var med från Kungarna av Tylösand?
Väldigt många var emot programmet, förutom söta Paow da;) Men jag har absolut ingenting emot programmet. Det enda jag kan se som fel är att de kanske skulle censurera mer ifall det är små barn som kollar, programmet är inte till för barnen, det sänds sent, men så är det med alla filmer som har åldersgräns också, barnen ser dem!
 
De pratade om att det inte var underhållning, att det inte är bra för ungdomar att titta på det, utan de tror att många ungdomar vill försöka leva upp till deras beteenden, att de tror att det är så det går till när man dricker.
Men jag ser det verkligen som ett underhållningsprogram/dokumentär. Det är självklart att det är kul att se på, det är ju lite som i en fantasivärld, hur ofta hamnar man i den situationen att man får bo i ett hus med massa ungdomar och man får gratis sprit? Det händer inte, och just därför blir det kul att titta på, det är precis som på film, det är spännande att se och man vet ändå att så går det inte riktigt till.

Jag tycker det är så himla överdrivet allt, och de där från "hjärnverket" eller var de kom ifrån, gå och prata i ett program där det handlar om alkolister istället! Det här var bara en kul grej, och det var liksom syftet när deltagarna gick med på att delta, de skulle liksom dricka och ha kul. (de får hjälp också om de behöver det, allt är fixat)

Jag tycker det är jätte kul att se hur folk blir när de är berusade, och att sedan små skämmas lite här i soffan också, jag tycker nästan man lär sig lite att så där ska då inte Jag bli när jag blir full, gud vad pinsamt!

Nej sänd vidare Kungarna av tylösand! De äger, de är störtsköna!

Vad tycker ni?



Kommentarer
MADDES

JAdu helgen.. Igår kväll tog jag det lugnt och kollade idol och en film, idag blir det lite plugg och ikväll utgång med vänner. I morgon måste jag också försöka plugga och sen ska jag nog fika med min mamma! Vad ska du göra i helgen? Kram

2010-09-25 @ 11:23:28
URL: http://maddisenj.blogg.se/
cecilia

Oj, gud va söt du är! :)

2010-09-28 @ 06:54:42
URL: http://cceciliaolssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0