Kollat på huset

Nu har vi tittat på huset i Karlskoga, och ja, jag skulle absolut kunna bo där;) men Tobbe tyckte inte att det var så speciellt som jag.
Men vi har funderat lite, kanske ska köpa ett billigare hus och renovera själva, jag vet inte, orkar snart inte tänka längre... vi bor kvar här i ett år iallafall... bäst av allt skulle ju vara om någon köpte huset av oss och att vi fick hyra det av den nya köparen så vi slapp flytta till lägenhet;) orkar inte flytta 2 ggr!!!

Ledig är jag imöra också:) Har inga direkta planer ännu, men det kan vara skönt det med, bara ta det lugnt:)
Känner mig väldigt kreativ dock, kanske ska påbörja något nytt syprojekt igen, måste bara skissa en design först...

Bla bla bla vi höres:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0