Försov mig:S

Tobbe åker till jobbet kvart över 5 på mornarna, sen ligger jag kvar till halv 8. Men imorse vaknade jag lite då och då och bara väntade på att klockan skulle ringa, men det gjorde den aldrig. Somnade om och drömde lite, vaknade sedan och tyckte att morgonen verkade väldigt lång. Tvekade på ifall jag skulle kolla på klockan, men som tur var så gjorde jag det! Och mobilen var helt svart, batteriet hade tagit slut! Klockan var halv 9! Hade sovit en hel timme för länge, skyndade mig upp, kladda på lite foundation och mascara och satte upp håret. Packade ner frukosten och for iväg, och jag hann! WEII!! Börjar ju halv 10 på mornarna och idag hade jag en kund halv 10, och Lotta skulle komma vid 10, så jag hade väärldens tur i oturen;)

Annars har det flytit på bra idag, och fick in en äldre dam som jag ska göra utfyllnad med löshår på också. Kul, det är den äldsta löshårskunden jag haft:) Men det är roligt att visa att alla kan ha löshår, inte bara vi yngre;)

Och så har jag och Lotta planerat ännu mer om vad vi tänkt göra med salongen som jag nämnt tidigare, och jag läääängtar så tills det kommer igång:D Ska bli så himla roligt. Men det är mycket jobb framöver men det är bara kul:)

Blev mycket skrivande nu, men har ju inte kunnat skriva något idag så sammanfattade lite:)

Nu ska jag kika runt lite här på nätet:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0