Mellandagsrea

Ja å Tobbe va på marieberg idag, jag fick ju ett presentkort på H&M på 500:-, så det handlade jag upp:) Köpte 2 linnen, 1 topp, 3 koftor och en bunt med snoddar för 494:- :D
Annars hittade jag ingenting:( fanns inte alls mycket i år, så det va lite synd, jag som va så taggad på att hitta massa;) Men lite blev det ju iallafall:D
Och sen så har jag ju glömt att berätta vad det blir härnäst på salongen;) vet att jag skrivit lite vagt om våra planer;)
Planerna har ändrats iallafall, den dagen som vi skulle skriva på det sista pappret så ångrade vi oss! Haha, så vi avvaktar med det, ni som känner mig vet vad jag pratar om, och vissa har väl hört lite på ryktesväg kan jag tänka mig;)
Men vi blir iallafall en till frisör hos oss:) Den 2 januari så börjar det en ny frisör, så det ska bli jätte kul :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0