Jag öppnar egen frisörsalong

Jag och min arbetskamrat från mitt senaste jobb ska öppna en egen salong:)
Vi ska ta över en salong som heter Hårmodet och som funnits i ungefär 41 år.

Vi kommer att öppna den 1 mars, och kommer ha som öppningserbjudande 15 % rabatt på klippningar den första månaden:)
Men nu håller vi på för fullt att fixa allt, vi målar om väggarna, och ska sätta upp två fondväggar, bilder kommer när salongen är klar, tror det kommer bli jätte bra:)
Har också fixat kassa, kortterminal, revisor och allt sånt där "tråkigt" hehe.

Och gud vad mycket jag lär mig nu:) Det är riktigt kul det här!

Vi kommer vara våra egna företag, det blev inget handelsbolag eller aktiebolag. Apropå aktiebolag, visste ni att det är öppna företag, och att efter bokslut kan vem som helst kolla på internet hur det går för ett visst aktiebolag, omsättning och skulder mm. :O, Har jag aldrig hört förut, och tycker det verkar konstigt, och sen så är det så mycket mer regler med aktiebolag, så det skiter vi i;)

Det kommer bli myyyycket roligare nu å jobba för sig själv och inte för nån annan, och vilken frihet det kommer bli, vill jag vara ledig en tisdag t.ex.(om ekonomin tillåter) så är det bara att jag är det:D


Och sen så kommer jag ju göra allt inom hårvård, även löshår, och ska lära mig gelénaglar och ögonfransförlängning, så det kommer jag hålla på med sen också:) Om jag nu lär mig det;) hehe.

Adressen till min salong är:
Bregårdsgatan 25 Karlskoga!


Längtar;)



Kommentarer
Jimmy

Najz!! :D



Då måste man kolla förbi nästa gång jag kommer till stan :D

2011-02-18 @ 11:14:45
URL: http://fashionofbucher.blogg.se/
Mimmie

Emma! jag är nyfiken på prislistan :) Är så glad för din skull, va roligt att det gått så bra! jag kommer gärna o gör gelenaglar också sen ;)

2011-02-18 @ 13:10:50
URL: http://mimmiesvenssson.blogg.se/
Mikaela

Men guuuud vad roligt! Önskar er ett stort LYCKA TILL! :)

2011-02-18 @ 14:43:30
URL: http://meeela.blogg.se/
Dessan

Åh va roligt! Grattis Emma :) Du får gärna skicka vad en klippning med färg kostar och en barnklippning med. Skulle lätt åka till Karlskoga för att klippa mig & Ozzi hos dig :)

2011-02-18 @ 22:49:06
URL: http://dessan.webblogg.se/
Gatsby Sweden

Hej, grattis.

Skriver från ett hårvårdsföretag som heter Gatsby Sweden.

Är ni intresserade av att testa något nytt ?



Besök:

www.gatsbysweden.com



må bra



Joe

2011-03-08 @ 15:44:45
URL: http://www.gatsbysweden.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0