Bra start på dagen

Tobbe väcker mig en och en halv timme innan jag ska gå upp, och säger att hans bil inte startar och att jag måste ta bussen till jobbet. Med bussen är jag framme kl 8, alltså en hel timme INNAN jag börjar, inte så sugen på det direkt;)
Så jag följde med ut och försökte starta med startkablar, men de räckte inte, för en stor j*vla snöhög var i vägen!
Hällde i mer bensin men inget funkade.
Så Tobbe fick köra in mig till jobbet.
Och imorgon måste jag ta bussen, fast då börjar jag kl 8 så då går det ju bra, men usch vad jag hatar bilar alltså!



Kommentarer
Mia -Livet i Göteborg

Men va glad att ni har en, jag kommer aldrig till IKEA o få mina stolar :'(

2011-01-10 @ 20:51:39
URL: http://mariagraaf.blogg.se/
Mia -Livet i Göteborg

Svar: Nää, går inte o beställa på IKEA o sen var deras hemkörning svin dyrt!! 500kr o då bor vi 10min bort :O

2011-01-10 @ 22:24:28
URL: http://mariagraaf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0