Långt hår...

Jag måste ha långt hår, iallafall till sommarn... klarar mig inte, löshår är precis som en drog, och jag är en missbrukare!;)

Sen så är det så mycket mer jag skulle vilja göra... men det är pengar som sätter gränsen, tänker ibland att jag ska börja spara, men vad ska jag spara på?
Min framtid ser väldigt oviss ut just nu, vem vet när jag kan börja spara pengar igen? Och på en lön runt 11000-14000 som är normalt vid serviceyrkena, hur mycket kan man spara på det?? När man har hus, djur och barn (i framtiden)
Nej man borde vinna pengar eller börja jobba inom något som man verkligen tjänar nåt på,, eller bli känd... men allt detta är utom räckhåll...:(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0