Måndag

Hej på er.
Har varit dåligt med bloggandet, men dels så är internet hur segt som helst, och sen så har jag inte orkat.
Känner ingen ork till nånting just nu, kan nog bero på vädret också...
Men idag var vi med Tyson till veterinären, och nu är det bara självläkning av såret kvar. Vi kunde ta av tratten men han slickar så himla mkt så jag vågar inte det ännu. Så tratten blir nog på i en vecka till kanske.
Och imorgon kanske det blir Motala, festa lite... vi får se. Som sagt så har jag inte direkt någon lust till något... känner mig bara så här mätt och slö... fet... usch, sista dagen jag kommer ligga vid tv:n, jag lovar, skiter i om vädret suger, jag måste hitta på nånting...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0