Skiiit bra!

Igår var det då fest hos Tobbes föräldrar, eftersom hans mamma fyllde år.
Först tog vi lite bål, sen var det mat, hemmagjord potatissallad, kycklingspett och fläskfilé, jätte gott:)
Sen drack jag rödvin, hör på fasen, jag har börjat drika rödvin;) Men den smakar ju som stark saft så det är inte lika äckligt som alla andra röda viner^^
Och imorse mådde jag jätte bra, inte alls bakis, skiiiit gött juh!

Idag så låg vi ute lite på förmiddan, sen åkte Tobbe till Svartå och badade, men jag stannade hemma, vädret blev ju lite ostadigt, så jag har hållt på med lite pappersarbete istället, lagat mat och käkat då da:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0