knäckte koden!

Nu har vi äntligen knäckt koden med våran färg på jobbet! Efter alla år^^ Så nu behöver vi inte byta färg längre!:-D. Lite dåligt bara att man ska behöva komma på det själv bara. Så nu när vi använt färgen så blir det skit stor skillnad. Hårstrået blev verkligen fylld av färg. Blir att se mycket fylligare ut, och vilken glans det blir! Och på gråhåren täcker det helt och det blir inte transparent längre! Så jag är jätte glad nu och det är mycket roligre att färga nu. Så kom och färga er hos mig, älskar att hålla på med färg:-D


Kommentarer
agnetha bergman

Va bra, men vad har ni gjort för fel då?? alla dom jag färgar får hel täckning,,,det är ju bara vanlig färgkemi de handlar om. Men som sagt de va ju bra att ni tänkte till, för färgen ÄR jättebra. Annars så kan ni ju använda Voilafärgen, lite krångligare med blandningarna men den är också bra,, Agnetha

2011-06-17 @ 18:18:56
Emma StarLeaf Svarar:

Nej grejen är att vi inte gjort något fel! Det är så färgen är helt enkelt och har inget med färgkemin att göra. Har alltid upplevt under alla år att den inte riktigt täcker de här riktigt grova gråa håren. Och pratar man med Moduline så ska den ju egentligen inte göra det, utan den ska vara transparent. Vilket många med gråhår inte vill ha, eftersom de vill ha BORT det gråa^^. Men så var jag och Lotta på en färgkurs och fick ett jätte bra tips av en annan frisör, som gör att färgen blir helt annorlunda! Täcker till 100%, ger jätte mycket glans och fyller verkligen strået med färg, sån fyllighet har jag faktiskt aldrig fått förut.:)

2011-06-17 @ 23:21:50
URL: http://emmastarleaf.blogg.se/
agnetha

Ja men de va ju bra,, lite konstigt bara att de inte har täckt till 100??men jag vet ju att Lotta hade problem med Margots hår,, men jag får alltid hel täckning på hennes stela grova gråa hår,, Men jag har ALLTID färgkemin i huvudet o de måste man ju faktiskt alltid ha, det är ju det som är de roliga med att färga, att kunna anpassa till de hår man håller på med, (sen så får man ju trixa lite grann ochså) :Om något är problem så hör gärna av dej,,Agnetha

2011-06-18 @ 10:16:38
Emma StarLeaf Svarar:

Men som jag sa så handlade det inte om färgkemin! Färgkemin kan vi ju såklart, så vi har inte ändrat på hur man blandar färgerna, det gör vi som vanligt, och klart man ska ha färgkemin i bakhuvudet, hur färgar man annars?^^

Tror inte Lotta har färgat hennes hår?? Men vi ska ju inte sitta och prata om kunder här på bloggen.

Och som jag sa också så är det ju en transparent färg, och den är gjord för att vara det, så även om det täcker till 100, så är det ju fortfarande transparent, och det är det vi inte vill ha för vissa kunder vill inte ha det, och det är ju bra för nu vet vi ju hur vi ska göra för att inte få det så längre;)

2011-06-18 @ 19:59:02
URL: http://emmastarleaf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0