Skärpning!

Ska verkligen skärpa till mig nu, och börja uppdatera mer;)
Ska bara berätta lite vad jag gjort sen sist.
Det var jobb både fredag och lördag, på lördag eftermiddag åkte jag, Tobbe, Lena och Christian till Linus som bor på landet, senare kom även Anders, grillade gott, solade och drack, så himla mysigt där ute:)
Igår var det lugnt, drog sen in till Lena och Christian och kollade på BB finalen, paff jag blev att Martin bara blev 3:a!
Och idag har det varit lugnt, handlade mat för ca 3 veckor, första gången vi handlar så stort, får se om det funkar bra, så man slipper den där handlingen så ofta^^
Och hur det går för Tyson så går det bra:) Han är som vilken kattunge som helst nu, springer runt och härjar som bara den. Han är så mysig;)
Försöker vänja honom och Lexi med varandra också, så idag har han lekt lite med hennes svans;) Men vi tar det lugnt och försiktigt.
Vet inte om det är just Tyson eller om det är rasen, men han är den goaste katten jag träffat. Han är verkligen som en hund (vilket Maine Coon är kända för), Kommer jag hem till honom och ropar på honom skuttar han som en glad hund fram till mig. Han ställer sig vid fötterna, tittar på en och jamar när han vill komma upp. Jamar också när han är hungrig eller nödig, även om han sköter det själv så vill han bara tala om^^ Man behöver bara titta på honom så kurrar han. Jag är helt kär i honom^^ Och nu när han är skadad så kommer man varandra extra nära eftersom han behöver hjälp när han vill upp och ner i soffan t.ex. man måste verkligen passa honom:) Tror det kommer bli en riktig knäkatt det där;)
Nu ska jag gå och sova, upp till jobb imorgon igen:)


Kommentarer
Mia -Livet i Göteborg

Ååååh ja vill träffa Tyson :D

2011-06-07 @ 19:46:34
URL: http://mariagraaf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0