Ny kategori!

Ska öppna en ny kategori strax, som blir att heta "Salongen", och där kommer jag att visa bilder på salongen, på kundresultat och lite erbjudanden som vi kommer ha. Ja allt som har med salongen att göra:)


Idag var det första dagen på salongen, och jag hade 6 kunder idag:) Helt okej för att vara första dagen;) Veckan är snart fullbokad också, sååå roligt:D
Nästan som man är nykär, tycker det är så himla roligt på jobbet nu, I´m lovin it;)

Fick jätte fina blommor idag också, tänkte jag ska lägga upp och visa er imorgon:)



Kommentarer
Mikaela

Så otroligt fin tjej! :)

2011-03-01 @ 22:12:20
URL: http://meeela.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0