Blir att grilla idag:)

Åh va härligt väder det är da! Då blir jag glad:D WEII!!
Så idag blir det att grilla lite, mums!

En annan grej som inte är roligt är att jag inte kan skriva vad jag vill utan att folk tar åt sig när de inte vet hela sanningen och om vad saker och ting handlar om. Vill ju inte att folk ska tro något annat än vad det egentligen är menat som... Men nu ska jag gå ut och njuta av solen:)
Just ja, allra först blir det att marinera köttet, blir ju alltid godast om man gör det själv, eller hur:D

Sen ikväll ska jag göra om mina naglar också, hoppas det blir bra, blir lite nail art då;) Visar er när det är klart.




Kommentarer
agnetha

Klart att du kan skriva precis vad du vill,, men skriver du på en offentlig sida så måste du ju räkna med att du kan få svar ,,eller hur???

Det mesta som du skrivit är ju jättebra, roligt att läsa samt att följa dina olika projekt, o då är de synd att dra in grejer som inte hör dit.

Därför svarade jag,,,och det är fler som läser din blogg o fattar hur och var du riktar kommentarer, Men som sagt fortsätt o skriv om vad du vill men då får du ju räkna med att någon kanske reagerar o

svarar / Agnetha

2011-05-07 @ 18:34:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0