Vilken dålig dag!

Skönt att denna dag snart är över. Började med att Lexi och Tyson hamnade i salgsmål, jag drog bort Lexi och kan knappt röra på naglarna för det gör asont, böjde de nästan bakåt:S Och lilla Tyson är just nu halt:( Precis som när vi fick hem Natcho, han blev också halt pga monstret Lexi!
Sen när jag skulle packa ner plånboken i väskan fick ja se att hela förra veckans inkomst var borta!:O Blev skiiiiit skraj, arg och ledsen, hade nämligen haft en övernattare här i lördags som jag inte kände. Så fick lite panik och började må illa, kunde inte äta frukost, det var min lön det, tänkte jag!
Men jag var ju tvungen att åka till jobbet, var lite sen, och nästan halvvägs så kommer jag på att nyckeln till salongen låg ju kvar hemma! Så var bara att vända, som tur var så hade jag Mimmi som första kund och det gick bra att jag blev lite sen. Värsta morgonen någonsin!
Men så kom räddaren i nöden, TOBBE! Han hade gömt undan pengarna så ingen skulle ta dem! Så hade han glömt säga det till mig. Fy fan vad glad jag blev:) Nu slapp jag krånglet med polis och försäkringskassan å all skit. PUST!
Hoppas bara att Tyson blir bättre snart så är denna dag bortglömd!



Kommentarer
Mia -Livet i Göteborg

Oj då :S

Vilken tur att Tobbe har koll på läget ;)

Vem va de som sov hos er som du inte kände? :O

2011-05-30 @ 21:58:04
URL: http://mariagraaf.blogg.se/
Mimmie

tur kan man kalla det, usch led med dig! <3

2011-05-31 @ 06:44:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0