Helgen

I fredags da så var vi ju på Joe Labero, det var jätte bra, det som var lite synd var att vi satt näst näst längst bak/upp. Men det var väl tur i oturen, för de som satt där nere fick ju några gå upp på scen, och det hade jag absolut inte velat gjort! haha.

I lördags åkte jag och Tobbe runt i Karlskoga och gjorde en massa ärenden, tog ca 2 timmar, och vi blev typ 2000 kr fattigare;) men ibland måste man ta tag i grejer. Sen på kvällen käkade vi tacos och mös i soffan.

Och igår så åkte vi hem till mamma, lillebror fyllde ju 19 i lördags. Så firade honom en sväng.
På kvällen körde jag ett 40 minuters pass på Biggest Looser, och avlsutade sedan med en kvart av några övningar som vi gjorde på Body pumpen med en skivstång. Blev helt slut men det kändes skönt;) Har ju varit lite dålig ett tag så nu har jag tagit tag i träningen igen:)
Ska visa er senare vad jag har beställt hem för tabletter;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0