Måndag!

Så var det en ny arbetsvecka igen.
Och idag på morgonen såg vi att vi hade visst bokat in kunder lite knasigt på mig, det var kunder bokade längs med hela sidan, vi hade glömt bort att jag faktiskt ska ha lunch också! Haha, men det gick att lösa;)
I fredags då så var vi 11 pers som festade i kga, sen åkte vi in till Bells i Kristinehamn. Var inte så jätte mycket folk där men det var roligt ändå;) Mycket bättre där än i kga!
Och vid kl 2 tog vi en taxi hem, så det blev en ganska dyr kväll för mig, men ibland måste man få slösa lite;)
Och i fredags så föll också den sista biten på plats, så nu är det 100% säkert att det blir av! Men jag berättar sen när alla papper är påskrivna;) Jag är iallafall jätte glad och tycker det ska bli aaaskul:D
Inte långt kvar till resan heller;) Mycket å se fram emot nu!


Kommentarer
Heidi

Åh va kul! Jag tror jag vet vad det är - underbart!!! =)

2011-11-15 @ 09:30:38
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0