Snart så!!

Idag föll ännu en bit på plats;) Så jävla braaa! :D :D
Dagen då jag kan avslöja allt för er närmar sig;) Och nu är det väl uppe i 98% säkerhet att det kommer ske, yippie!
Annars da, lite lätt uppdatering:
Denna vecka har det varit fullbokat på salongen, och jag börjar känna lite i min högra axel:( Det börjar svida efter jag haft några av de första kunderna på dagarna. Och inatt hade jag jätte ont, så ont att jag kände smärtan i sömnen, skit irriterande. Hoppas det går över snart, mycke knasigt med mig nu;) Har ont i nacken i ett visst läge, och idag så har det ilat i tänderna på kvällen, så fort jag dricker... inge roligt:( Men men, jag överlever;)
Bara 4 veckor kvar tills vi åker utomlands en vecka också! Kanske inte jätte smart att åka i december, då julveckan snart redan är fullbokad. Men jag får väl helt enkelt jobba extra extra närmare jul. Resan går före, tyvärr, hehe.
Men imorgon blir det lite fest, jag och Erika drar nog ut och dansar löst nånstans;) Ska bli roligt:D
Ingen kan trycka ner mig, jag vill leva, jag går vidare med mitt liv. Människor som försöker trycka ner mig lämnar jag helst bakom mig, så tänk på det. Man lever bara en gång, och den gången är NU!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0