Stressigt

Stressig dag idag.
Först tog jag med Lexi till veterinären för en vaccination, och en titt på hennes högra baktass, hon har fått en inflammation mellan 2 tår, så nu blir det penicillin och salva i 16 dagar, men hon har inget ont av det så det är ju bra:)
Sen for jag hem med henne, skyndade mig till apoteket för att hämta ut receptet, men deras dator krånglade så jag hann inte, hann bara köpa lite välbehövda produkter till resan.
Sen åkte jag till Bokia å köpte nya bokningsblock för 2012, sen fort till salongen för att träffa upp en designer och prata lite med henne. Slängde sedan i mig min mat och tog emot min kund som nu sitter med färg i håret.
Och efter denna kund blir det att skriva på lite papper, går det som det ska så berättar jag i kväll, dock har jag lite tråkiga nyheter angående det vi ska göra, men det löser sig nog ändå;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0