Olyckor

Usch igår efter jobbet när jag åkte hem vid 7 tiden så var det en bilolycka efter vägen. Såg ambulansmän som sprang stressade fram och tillbaka. Så otäckt med olyckor...
Och i förrgår var det också nån liten olycka efter vägen också, inget allvarligt för personerna tog hand om det själva, var väl nån som bromsade för sent och råkade puffa till bilen framför eller nåt.

Ni får ta det försiktigt ute i trafiken nu när det börjar bli kallare!

Jag blir alltid så rörd när jag ser ambulanser, haha, kanske låter sjukt med jag blir det. När de åker jätte fort för att komma till den skadade, och alla i trafiken hjälper till genom att lämna företräde. Då blir jag rörd;) Att veta att de gör nästan vad som helst för att försöka rädda liv, på människor de inte känner, att vi alla är värda så himla mycket så att alla vill hjälpa till. Även för de mest ensamma människor som tror sig inte vara värda någonting alls.. Ni kanske förstår vad jag menar;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0