Kryssningen

Tänkte berätta lite om kryssningen och visa bilder.

Halv 11 gick bussen, stannade och käkade jätte god Entrecote (stavade ja rätt?) nära örebro.
Vi var framme i stockholm ca kvart i 4, och det var påstigning kvart över 5 på båten så det var bara att sitta och vänta.
Väl på båten så gick vi till våra hyttar, packade upp, sedan var det buffén, vi fick bara en halvtimme på oss att käka förrätt, varmrätt och efterrätt, skit dåligt, så jag var jätte stressad! Men gud så gott det var! Och när vi var klara så hade vi suttit i nästan 1 timme, så det var tydligen inte så viktigt att vi bara var där i en haltimme, bra;)

Handlade på taxfreen, gjorde oss iordning och så började vi festa, var riktigt roligt! Alla var med och dansade, den sämsta dansaren var nog min pappa, han försökte göra break dance hela tiden, så han gjorde kullerbytter på hela dansgolvet och flög in i folk, haha. Så dagen efter så var det en stor vattenansamlig i hans armbåge, den var stor som en tennisboll, såg skitäckligt ut, och så hade han blåmärken på hela kroppen, haha.
Jag och Tobbe sov typ hela dagen, tills en timme innan avstigning, sen åkte vi bussen hem och var hemma kvart i 9.









Kommentarer
Mia -Livet i Göteborg

HAHAHHA Gunnar då!! :D

Gud va söt han är!!

2011-09-08 @ 20:20:52
URL: http://mariagraaf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0