Vadå blogga?

Verkligen inte orkat blogga...
Det nya som skett är väl att...
...Clion nu är trasig, jag är så otroligt trött på att bli lurad av folk hela tiden. Folk som bara lurar och utnyttjar andra kan fan dö! Ja nu är jag aaaarg!
...Men det som är bra med att bilen är trasig är att jag nu cyklar varje dag de 3 km till bussen förr att komma till jobbet. Och det är jäkligt skönt kan jag säga, så blir nog att köpa en ny cykel till mig istället för bil:) Så underbart att starta morgonen med en kvarts cykling;)
...Jag har tagit ur mitt löshår, men jag är nöjd med håret ändå, kors i taket.
...Helgen efter påsk ska jag nog till Mia i Göteborg, gud va mysigt och roligt det ska bli:)
...Tyson har nu blivit en utekatt, han och Natcho håller ihop hela tiden och leker med varann runt om i kvarteret, sött:)
Det va nog det....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0