Orkar inte

Orkar inte med nånting längre... känner mig lite låg, därför jag inte bloggat. Orkar verkligen inte.
Jag går till jobbet, gör det jag ska sen vill jag bara lägga mig i soffan och bara va... Kan nog bero på att jag är sjuk.
 
Vi kom ju hem från Rhodos i tisdags, och jädrar va sjuk jag blev den dagen:( feber, hosta, halsont, ja allt! Men eftersom jag är egen företagare och hade kunder bokade så kunde jag inte sjukanmäla mig, får ju ingen "sjuklön" och vill inte svika kunderna som hade fått vänta på mig eftersom jag var ute och reste. Ibland vill jag bara vara anställd, och få alla förmåner som de får:( Men jag kommer aldrig mer att vilja bli anställd frisör iallafall, det är en sak som är säker, man känner sig så utnyttjad då...
 
Anyway, nu börjar jag få bihålsinflammation också, huvudet spränger på mig, blääää vad fan smittade alla grekerna mig med egentligen, haha.
 
Jag kommer inte sluta blogga, som jag känner nu kommer jag nog bara lägga upp inlägg om det är något speciellt, för jag orkar inte engagera mig mer än det.
Lösnaglarna har jag tagit av, löshåret är av, orkar inte förnya nåt, energin är bortblåst för tillfället. 
 
Men ska försöka lägga upp bilder från resan snart...
 


Kommentarer
Ewa

Upp med hakan tjejen. Du är snart frisk igen och redo att ta nya tag. Lite egen hårvård så snart vi har tid.

2012-08-26 @ 20:46:10
Heidi

Men gumman då!? Hoppas du piggar på dig och att energin hittar tillbaka! Men ibland har man faktiskt lov att vara lite låg oxå, man kan inte vara på topp jämt! Testa naturläkemedlet Sinova om du inte redan gjort det. Hjälper garantera om du inte hunnit få bihåleinflammation än. Massa styrkekramar!!

2012-08-27 @ 06:29:57
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se
isabellasphotographing

önskar dig en fin helg!
kram

2012-08-31 @ 21:02:29
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0