Onsdag

Dåligt med bloggandet;)
Imorgon är det torsdag, jag ska försöka sluta kl 4 varje torsdag nu, om jag inte måste boka in nån kund då, kunderna går före;) Men det ska bli skönt att få en dag i veckan som man får lite mer fritid på iallafall, jag kör ju till kl 6 varje kväll annars om inte mer, och så har man en kille här hemma som går upp 5 varje morgon och är dödstrött på kvällarna, inte mycket man ser av honom inte! Så på torsdagar får jag se honom mer;)
I måndags övade vi akryl/gele på varandra på utbildningen, gick jätte bra tills efter lunch, då jag skulle göra på Petra. Jag började med att sätta på tipparna, och när ja skulle fila till dem så började jag svettas som en tok, jag satt rakt i solen så bad Marielle att dra ner persiennerna. Men så kom skakningarna, hela kroppen började skaka och jag blev att må illa. Jag sa till Petra att jag mådde dåligt, reste mig upp för att fråga om någon hade alvedon då jag hade så himla ont i magen, så svartnar allt för ögonen och jag var tvungen att sätta mig ner igen. Fy fan va dåligt jag mådde, var nära på att svimma. Så jag gick in och la mig på det svala badrumsgolvet i en halvtimme ungefär, sedan blev jag att må bättre. Så det var säkert ett blodtryckfsfall jag fick, har aldrig fått det förut och shit va läskigt det var, tänkte att jag skulle hamna på sjukhuset, men som tur gick det bra...
Och idag börjar jag känna av i mitt knä också, på gymnasiet hade jag problem med knäet, ledvätskan eller vad det heter i knäskålen försvann då, så i princip var det ben mot ben, jag kunde inte böja benet, gå i trappor eller liknande. Jag minns på nätterna då jag vaknade ibland av att jag hade så jäääädra ont, då hade jag böjt benet i sömnen, och det var ett helvete att få ut benet rakt igen, skrek nästan av smärta. Usch, och nu börjar jag känna samma smärta igen, hoppas det bara är tillfälligt, för det gör så otroligt ont så det är inte klokt!
Haha ja, där har ni lite fel på mig, hehe. Men annars är allt kanon;)


Kommentarer
Mia- Livet i Göteborg

Jag får blodtrycksfall då och då och det är riktigt otäckt :S Låter som det var det du fick!

2012-02-06 @ 21:27:31
URL: http://mariagraaf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0