Torsdag

JA idag slutade jag kl 16 som jag sa igår, känns jätte skönt;) Dock blir det inte så 2 veckor framöver då jag redan har kunder inbokade där, men sen ska jag försöka hålla vid att sluta kl 16 på torsdissar:)

En annan grej som snart äntligen är utredd:
Det var bara några veckor efter att vi hade börjat jobba på våran salong som jag fick ett handskrivet brev som inte var någon trevlig läsning... Tur att det inte händer så ofta, har aldrig upplevt nåt sånt förut:S
Kände och såg direkt att det här behövdes kollas upp, och nu, snart ett år senare är det nästan helt utrett vem som skrev brevet, och är inte förvånad...
Lite av utredningen har vi kunnat hjälpa till med, men har även fått hjälp av både polis och grafolog. Och det är så skönt att få det bekräftat nu, och enligt polisen är det här faktiskt förtal, och som kan ge upp till 2 års fängelse.
Så vi funderade lite på hur vi skulle göra, ifall vi skulle polisanmäla eller inte. Men vi kom fram till att vi inte skulle göra det trots allt. Vi orkar inte med det utan vill ha lugn och ro istället... så, så får det bli.

Idag blir det att laga min favorit soppa, ååååhhhh älskar den, fan vad jag kommer äta ihjäl mig!


Kommentarer
Mia- Livet i Göteborg

Va? detta ha jag inte hört?! Är det den jag tror det är?

2012-02-06 @ 21:28:27
URL: http://mariagraaf.blogg.se/
Anonym

Var har du köpt den där tröjan? :) Tacksam för svar! jättefin :)

2012-02-07 @ 16:45:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0